Snö, garn och filosofi

Det är snö massor av snö i Mölndal men garanterat att det är så på fler ställen i landet.
Dagen har fram tills nu bestått av barn i pulkabacke, Vi hade bara en snowracer så vi plockade med 2 sopsäckaqr med. Dock var det för mycket kramsnö så det var svårt åka sopsäck.
Men vi pinade iväg till Teamsportia och fick inköpt 2 st tefat och en valross stjärtlapp. Så var det bara att gå tillbaka till backen och ungarna hade nya åkdon.

Sen vill jag starkt tipsa om mamatherapys blogg som för tillfället säljer fina agrner till mycket bra priser =) Själv har jag inhandlat lite ljusturkosa alpaca nytan och röda =) Väldigt glad för inköpet kan jag ju säga. Det blev ett bra pris på de totalt 9 nystan med. Nu ska det bara köpas ett crazy zauberball stärke som Dödergök gör fina monkey sockar i. Färgen är jättefins rosa,lila,röd och man kan bara älska det när man ser det.

Mrn idag skall det tas tag i filosofi uppgifter som måste vara på plats innan fredag. Lite tight om tid eftersom jag inte gjort det jag ska på 9 veckor och nu sitter mde allt sista veckan i famnen. Men man får bita ihop och se till det blir färdigt. Naturkunskapen är det lika illa med så den skall också åtgärdas nu på en vecka så man iallfall kan få ett G.

Kram i snön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0