Tävling hos Stick-Terapi

Klivka på bilden kommer du till utlottningen =)

Utlottning, 31/7

Idag är en sådan dag...
För ett år sedan hade jag startat min blogg - och därför har jag ändrat layout lite, och därför gör jag en utlottning också.

Det finns att få ett härva Merino Lace som kommer från 100purewool.com. Det är spetsgarn 100 % merino, 868 m - mjuk och skön (jag älskar garnet) i sommarfärger: hallon och citron. Min Citron är stickat i det.

Det är så här att jag har en blogg fast två - en - den här versionen på svenska och en version på polska. Jag lottar ut en härva bland svenska versionens läsare och en på den polska sidan.

Reglerna är:
1 lott för en kommentar här
1 lott för att du länkar hit från din blogg
1 lott för att du blir en följare

Du kan samla tre lotter.

Jag lottar ut den 31/7.
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: mia

Hej, jag är med och tävlar.... nä, jag bara skojade lite, hihi

Kram Mia

2010-07-19 @ 20:44:14
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com
Postat av: Iwona

Tack att du är med min utlottning!

Ha det skönt!

2010-07-21 @ 14:39:10
URL: http://stickterapin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0