Mitt sockgarn

Jag har fått mitt sockgarnsbyte =) en grön härlig Zauberball samma som jag fick av min hemlis faktiskt. Så tack så jätte mycket älskar zauberballs. Har aldrig stickat sockar av dem men det är väl dags göra det med =)
Sen fick jag chocklad min favvo Geisha och en mörkmint chocklad mummmmmmma....

Massor har stickats men min dumma kamera funkar inte hmmm
Har spunnit garn med av bara den hoppas hoppas hoppas på snart kunna lägga bilder i bloggen igen börjar blir lite tråkigt.

Sen sket sig OS stickningen blev inte klar i tid men vad gör det egentligen =)

Kommentarer
Postat av: Signe

Om du har två Zauberball, kan du ju sticka en sjal istället...En spetssjal skulle bli jättefräck i det garnet.

2010-03-17 @ 11:25:58
URL: http://signe39.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0