Ahhhhhh

Fan vi har så mycket skit så det är inte klokt.
Men det sorteras och städas bort samt slängs. Dock personligen har jag runt 8 säckar oanvänd tupperware i nytt eller visningsskick. Det ska jag försöka bli av med helt klart. Trots att jag haft flera utförsäljningar av plasten. Så det blir väl lite Tradera och kanske nån julsälj nu. Så fynda julklappar hos mig eller =) tycker jag man kan.
Får bara se till att folk dyker upp.

I övrigt går det framåt. Tvättstugan har testats vilken var toppen. Lite stickning har det blivit och så vidare. Däremot blev det ingen symässa för mig denna helgen. Det sista från gamla stället har flyttats till nya lgh och den städas just nu av mannen. Det är lite fördelen med att vara 20 v gravid och ha foglossning. Dock tar semestern slut imorgon och jobbet skall besökas igen.

Jag har dock gjort ett litet inköp colinette jitterbug i en härlig rosa nyans och en ny clover virknål i 4,5. Blev lite kär i garnet i butiken. det verkar som Tummelisa vid Redbergsplatsen i GBG är det enda stället som råkar ha det med.

Men att inte kunna besöka symässan i Kviberg grämer mig. Min kompis som varit där sa dock att det var mycket folk. det var även dåligt med mässerbjudande och det är ju ändå det man jagar efter.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Aha, var det mässa där med? Det var inte den jag var på :P

2010-10-31 @ 15:04:35
URL: http://kajsa.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0