Syfestival

Härlig dag på Borås syfestival =)
Min kompis upptäckte dessutom innan att jag hade vunnit gratis inträde. Kunde det bli bättre =)
Detta innebar en hel hundring mer att handla garn för.
Det blev en del kul saker:

Olika kvaliteter av spinnull ca 400 g
2 nystan Kampes z-tvinnade naturvit
Tvätt för färgning med färgkrafts färger
4 st ihopplockade skyddsängel kit som min dotter redan monterat ihop här hemma
1 st ergonomisk virknål stl 3,5 fyndpris 35 kr
1 set med Tant Koftas röda äppelmösse kit dock var de slut på plats. men de skulle färgas upp och jag betalade så får jag det hemskickat på posten.
4 st muffinspärlor som ska bli stick markörer
1 st nyckelringsmåttband

En heldel vill säga. Dock ångra jag att jag inte köpte 1 kardat 100 g merinoull för spinnrocken i härlig limegrön. Precis min färg. Får se om jag kan få upp lite bilder på inköpen. Tänkte ju fotat festivalen med men det blev 1 kort när jag kom på det.

Barnen och sambon spenderade dagen på Borås stadsbadspark = ) och de tyckte de passade dem alldeles ypperligt medan jag och vänninan brände pengar på mässan.
En hel del trevliga workshops fanns med så dottern hade antagligen haft fullt upp om man hade tagit med henne. Däremot var det lite dåligt med just mässerbjudande. De flesta hade de vanliga priserna i butiken. Det gör ju att jag kände lite att jag sparade pengarna och handlade sådant jag kanske inte lika lätt får tag i och köper butikspris sakerna vid ett senare tillfälle.

Skulle ju hittat något till min hemlis men det blev inget =( får se om jag kan jaga vidare.

Men det var riktigt trevligt =)
Nu ska det jagas Odd Molly igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0