Jag är en vinnare

Jag har vunnit ett par addi lace stickor i Deisy Designs julkalender. Stor lycka för det är så roligt att faktiskt göra detta ibland. Det var förra veckan tror jag eller kanske i veckan hmm jaja. Vinsten hämtades idag. Samtidigt som jag reklamera en knit pro kabel.

Vi har tagit en tur till Naturhistoriska med för att hämta mitt löv till Liljevalchs utställningen "ser du löven för alla träden". Set skall vara klart i Februari tror jag det var.

Det var mycket större än jag trodde och tankarna farlite runt vad jag skall göra. Det finns ju lite riktlinjer med. Men det blir klart något stickat. Funderade på en mönsterstickning eller så blir det en slätstickning med yllbroderi på. Kanske lite hallandssöm för att visa mitt ursprung.

 

Nästa anhalt blev Ikea där jag fyndade Orkideer =)

 

Så nu lugn fram till Ringliniens årliga julfest för aktiva =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0