Dag 3

Ja det är verkligen dag 3 på att vara hemma helt nu. Dock måste en avstickare till jobbet göras den 7:e men annars är det rät lugnt. Vilket är skönt.

Nu är det v 33 på graviditeten det närmar sig mindre än 7 veckor kvar om jag har tur. När det är 3:e barnet är man inte lika nyfiken eller uppe i luften som de 2 första. Man tar saker mer som det kommer. Ny barnvagn känns inte viktigt trots att vi skaffat än men det är mer för den var på rea.

Det är mer smärtor och jag oroar mig mer för förlossningen. Jag vet ju hur det känns och det gör jävligt ont faktiskt. Trots att folk sitter och säger att tänk påde som har cancer tex som har ont hela tiden. Men hallå jag är ju kvinna och människa jag utgår subjektivt på allt och jag kommer ha förbannat ont under en del timmar.

Om man är lite orolig för bristningar har jag ett hett tips dock :

Den är underbar men inte bara till magar som växer utan till massa annat med. Min dotter hade fått ett ömmande skav på handen vi smörjde med denna och det blev bättre med engång. Aloe Veras fantastika  effekt.
Den är svindyr kan jag verkligen säga och man måste hitta en återförsäljare eftersom det är en hom party produkt. Men väl värt det =)

 


 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Aloe Vera är bra till massor, allt ifrån lätt röda bebis rumpor till sår och brännskador. Även hyfsat svåra bränningar med blåsbildning. Om man har nässlat sig på sommaren är den verkligen första hjälpen!



Använder mycket Aloe Vera, både hemma och till hästarna. :-)

2011-02-16 @ 13:11:05
URL: http://nollkollcarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0