Fortfarande sjuka

Två sjuka barn fortfarande. Den som blev sjuk först är på bättringsväg iallafall vilket känns skönt.
Så jag köpte lite gott bröd i dag i ett bageris som ligger nära tillhands. Men det blir nog en sväng till apoteket med för lite hostmedicin till barnen.

Att vara hemma på havandeskapspeng passar ju sig ganska bra nu när man måste ta hand om sjuklingar.

Det står helt still i stickningen justnu. Vilket känns tyråkgit. Jag vet vad jag vill göra men inte fullt någon ork att göra det. Dock är det ju bara feb och jag har redan hunnit avverka en hel del alster.

Min sambo och jag planerar ett litet giftermål. Själv vill jag inte ha guldring utan silber. Gillar det bättre och hittat några alternativ till vad jag verkligen vill ha. Känns lite dumt bara köpa nu när jag antagligen är alldeles svullen och skulle sedan ha en förstor ring om några månader eller så. Dock är det planerat att åka gammelspårvagn självklart. Det är familjen som är bjuden för att hålla det så litet som möjligt och vigsel i rådhuset. Jag kommer i min Odd Molly klänning så den får nog tjäna som brudutstyrsel. Ev ett besök hos frisören också. Det blir mat hemma i lgh lugnt och skönt. Så inget vidrae utsvirat utan lätt och ledigt och litet.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Säg till om ni behöver nån hjälp vid festiviteterna. Nåt kort har det ju inte blivit av att tala om...

2011-02-08 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0