Snart

Snart kommer det bli klart tror jag....
Vi har bott i vår lägenhet sedan oktober och nu börjar det tror jag formas som det skall.
Hyllor åker upp och de sista lådorna förflyttas hoppas jag iallafall. Det är ju inte så lätt alltid att bli klar.
I v 35 av min graviditet med foglossning och en del andra besvär är jag inte till mycket hjälp heller mer än att sticka.
Men jag är glad. Paniken kryper inpå en men men vad kan man göra. Graviditets hormonen kryper upp till ytan och man känner den otroligt panikslagna känslan av att allt måste bli klart.

Ja allt måste bli klart bebis ska komma om sådär 5 veckor och det msåte bli klart. Tänk om det inte blir det?
Sen får hon inte komma för tidigt heller. För vi ska ju gifta oss innan. Så stanna där inne men helst inte för länge. Tur man inte känner krav. Eller har önskemål man vet inte kan under några förutsättningar hållas. Inte ens om man vinner en miljon.

Men man kan ju inte få allt... Eller?


Kommentarer
Postat av: Sara S

Låt karln sköta allt. Lägg dig ner och kniip! Magnus är högst exalterad, han har aldrig vart på bröllop. Han kommer va ledsnast av alla om bröllopet blir inställt. Haha! Han pratar redan nu om vad han ska ha på sig som en liten fjortisbrud som ska på bal. Väldigt underhållande ska jag säga dig!

2011-02-15 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0