Januari börjar året

Eller vad är det man säger jo januari då är det dags för nya tag. Men jag är mest trött faktiskt just nu.
Dock har jag stickat mig en långtröja i eskimo från garnstudio, monkeysockar i zauberball, raggsockar till sambon =)
Skäms nästan lite över att det är det första jag stickat till honom.
Nu har jag fler planer lite bebisgrejer skall göras osv. Snart får jag ju gå hem o ch bara sitta och sticka med min övergravida kropp =)

Detta skall iofs bli ganska skönt. Det skall ju göras en dela annat med. Dock försöker jag verkligen njuta av graviditeten denna gången. De andra var nog egentligen rätt stressiga. Men man var tio år yngre då med. Sen har jag ganska mycket problem denna graviditeten med. Foglosningen och annat tråk.

Ska väl se till att få up lite mer bilder på denna senaste kreationerna.

Jag har kärat ner mig i några trevliga bloggar med:
http://pinnehobby.blogspot.com
http://emmagjort.blogspot.com

till att börja med kolla in dessa särskilt den översta massa fantastiska mönster hittar man där.
Så nästa projekt blir ett barnvagnstäcke till bebisen i latviskt mönster =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0