I min väntan



För bebisen har ju inte bråttom ut...

Vintage stories på Kappahl ger en del kul nu när det släpps. Själv är jag väldigt sugen på dessa söta krabater =) Till lillan som skall komma någon gång frågan är ju bara när. Sen kanske det egentligen är alldeles för sockersött. Men ibland måste man ju få lov gå från det praktiska och tycka om det som äår lite sött med.

Sen har jag hittat lite till mig =)


Så sugen på tuffa träskor till sommaren. Absolut inga tråk utan snygga med lite klack eller kul färger.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Guuuu vilka söta kläder. Nästan så jag hade kunnat tänka mig dom själv ;-)

Antar att de bara finns i små storlekar och finns dom i större så vill väl Decibel ändå inte ha...

2011-03-31 @ 13:48:51
URL: http://nollkollcarlsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0