Myshelg =)

De stora var hos sin pappa i helgen. Så vi hade en lugn helg med den lilla.
Vår bil är paj och inte lagad vi inväntar hjälp från morbror. Men eftersom han jobbar heltid och även lagar bilarr är det lite tidsbrist för honom. Detta innebär billöst för oss. Men man får lösa det så gott man kan. Min söta lillebror har lovat att vi kan låna hans bil efter den besiktigats. så kan vi ställa ner vår och hoppas den blir klar snart. Det går köra korta snuttar med den. Men man vill ju inte äventyra så den går sönder mer.

Vi hade härlig frukost på lördagen =)



Massor gottigt som man inte har annars =) Nescafe har kommit med esprosso snabbpulver. Supert att använda till snabblatte hemma. Kör lite mjölk i micron sen skumma med en mjölkskummare. Blir toppen.

Sen blev det lite shopping till lillgrisen på Lindex igen.



Strumpebyxor med ballerina skor, muminsockar, en body med kamera på till pappas stora glädje och tag 3 betala för 2 byxor i rött, blått och grönt. Bra basplagg. Deras ta 3 betala för 2 sortiment är toppen särskilt när man har 3 barn. Kan d få något var med.

Sen blev det söndag då avnjöts super härliga wienerbröd kolla =)



Superfina från vårt bageri Brogyllen ligger 3 min gångväg härifrån och jag funderar starkt på att köpa hem dem till mamma kommer på besök ev onsdag och hennes kompis.

Så har jag äntligen startat med virkningen det blir en söt solhatt till lillan =) eget mönster i bomullsgarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0