Dagen idag var en .... BRA DAG =)

Idag så var jag och lilla E och hälsa på Åsa hon har webbutiken Garnasinne det var verkligen jättetrevligt. Hon har väldigt gott kaffe med minsann. Så vi drömde oss bort lite bland fina mönster och idéer.

Härligt att träffa andra stickerskor som man kan få lite insperation från. Sen har hon ju en garnaffär hur bra e inte det då. Så ja det blev faktiskt några nystan med hem. Det blev 3 hela Semilla nystan ett lila ett turkos och ett grått. Skall få bli en liten go kofta till lilla E eller kanske ett par schyssta ull byxor.

Dock känner jag mig väldigt taggat att faktiskt börja skriva ner mina mönster och utmana mig själv lite mer i detta område.

Sen stickas det Haruni med för fullt =) så kul helt enkelt och den kommer nog bli väldigt fin.

Men ni som gillar Alpacka har väl inte missat att Drops har Alpacka rea. Det blev 13 nya nystan hem till mig. Drops Alpacka Silk 2 mörkblå, 5 röda, 3 lila och 3 beige. Nu kostade det 32 kr/nystan så det var 25% rabatt. Funderar starkt på att handla på mig ett kilo innan året är slut. För rean är hela året ut =)

Ja just det blev ju en kaffe fasset bok med eftersom jag stämplat ut mitt stämpelkort på Deisy Design.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0