Mystery Shawl

Jag hoppade på en KAL idag en Mytery shawl som verkar lite rolig. Första ledtråden dök idag och den är redan stickad.

Första delen beståd bara av 15 varv så det gick rätt bra jag bestämde mig för Manos lace och stickor 3,5. Lite akut fick jag även producera ett par markörer.

Sedan kom mitt Downton Abbey byte som jag deltog i på Ravelry. det var verkligen en mycket positiv överraskning och jag blev överlycklig för paktet. Hon pricka precis rätt.

 

En härva mycket spännande garn i lila toner , te, oreo tripple layer hehe, Chocklad som inte syns, Tuffa markörer super häftiga sherlock pins eller vad nu heter. Och en sjal antingen är det soroyan eller cedar leaf lite osäker men väldigt fint stickad.

 


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vilket roligt paket :-)

2012-06-03 @ 13:39:07
URL: http://entappadmaska.blogspot.com/
Postat av: Eva S

Det där såg spännande ut. Nyfiken på det färdiga resultatet!

2012-07-23 @ 13:00:03
URL: http://www.eva.sundstrom.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0